مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:402020-06-30اقتصادي

امکان نقل و انتقال سوابق بیمه ای به صندوق بیمه روستاییان تا پایان تیر


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به سرمایه گذاری این صندوق در بورس، گفت: سعی کردیم به جای بنگاه داری و خرید شرکت، - مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به سرمایه گذاری این صندوق در بورس، گفت: سعی کردیم به جای بنگاه داری و خرید شرکت، از ظرفیت بازار بورس برای سرمایه گذاری غیرمستقیم حق بیمه های روستاییان و عشایر استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی شیرکانی در بازدید و بررسی وضعیت بیمه ای استان مازندران، در نشست خبری با اصحاب رسانه و مدیران و مسئولان این استان گفت: تعداد بیمه شدگان فعال جدید سال گذشته نسبت به سال 97 رشد 84 درصدی دارد و با تمام مشکلات موجود تلاش می کنیم، چتر بیمه را در جامعه هدف گسترش داده و بتوانیم جمعیت بیشتری از روستاییان و عشایر را تحت پوشش قرار دهیم.

به گفته مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، استان مازندران جزو 7 استان برتر کشور در بیمه روستایی است و اقدامات مناسبی در آن انجام شده است و به دلیل درآمد مناسب کشاورزی در آن باید خدمات بیمه ای را در این استان گسترش داد.

شیرکانی در ادامه این جلسه با اشاره به تعداد یک میلیون و 800 هزار نفر بیمه شده فعال، غیر فعال و مستمری بگیر کنونی صندوق، افزود: امسال حدود 16 هزار نفر از افرادی که 15 س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان نقل و انتقال سوابق بیمه ای به صندوق بیمه روستاییان تا پایان تیر

امکان نقل و انتقال سوابق بیمه ای به صندوق بیمه روستاییان تا پایان تیر